пʼятницю, 22 квітня 2011 р.

Благоустрій біля каплички

    Про капличку на горі в с. Ганнусівка уже згадувалося. Вона була зведена на початку 90-тих років минулого століття.
    З місцевості біля каплички відкриваються чудові краєвиди на наше село.
    Кожного року на свято Івана Купала в капличці відбуваються богослужіння, які часто тривають до ранку. На богослужіннях в цей час завжди людно – приходять і літні люди (з кошту риком).
    Нещодавно ми вирішили зайнятися облаштуванням території біля каплички. Вам пропонується короткий фоторепортаж про спорудження лавок на горі біля каплички.
Підготовчі роботи...


Перша готова, залишились штрихи...

На підході і друга...


 Капличка в середині




    Біля каплички є джерело з дуже доброю водою. Моя бабуся часто просила мене принести їй води з цього джерела, говорила що вона допомагає при лікуванні захворювань зору.


 Я насправді працював і допомагав (це не постановча фотографія).

Окремі пеньочки також цілком придатні для відпочинку.


 І останні дві лавки...




Все, роботу виконано - можна і відпочити трішки...



Вид на село з гори...





Річка ворона, невеличка, проте часто створює неприємності весною.



Місце для спортивних занять...

Вул. Замлинська...


 Місцеве таксі :)))



Ось і все... Робота зроблена, встигли закінчити до обіду...

7 коментарів:

  1. Дякую Вам Ігорку за гарні новини з рідного села.Дай Вам Бог здоров*я і всій Вашій Родині!Велика подяка батькам за чудового і гарного сина!

    ВідповістиВидалити
  2. Шановний пане Ігорку!Дякую за гарні новини з рідного села,за Вашу невтомну працю по популяризації історії села,за прекрасні статті,відео і фото.Дай Вам Бог здоров*я,а батькам велика подяка за прекрасного сина!

    ВідповістиВидалити
  3. Шановний пане Ігорку!Велика Вам подяка за популяризацію історії села Ганнусівки,за Ваше натхнення,за статті,відео і фото.Дякую Вашим батькам за чудового,прекрасно вихованого сина України!

    ВідповістиВидалити
  4. Шановний п. Володимир! Дякую Вам за приємні слова скзані в мою адресу. Дакую за те, що Ви є постійним читачем блогу про с. Ганнусівка.
    Навзаєм бажаю Вам міцного здоров"я, натхнення, творчих успіхів, удачі, щастя Вам і Вашим рідним!

    ВідповістиВидалити
  5. Пане Ігоре! Добре було би ,якби Ви показували світлини усіх куточків села,а не тільки свою вулицю і рідну хатину....хочеться побачити і не облаштовані "проблемні" сторони.Дуже вже багато світлин вашої хати в різних позиціях,гарна ваша хата не сумнівайтесь.....

    ВідповістиВидалити
  6. Не підтверджуєте не позитивні коментарі...?

    ВідповістиВидалити
  7. Пане Анонім. Я публікую всі коментарі (звичайно які відповідають нормам моралі, хоча таких які не відповідали ще небуло). Дякую за зауваження, намагатимуся показати всі куточки села (на блозі ..."не тільки моя вулиця і рідна хада"... але і багато інших світлин та відео, які встигаю зібрати за вихідні). Блог створювався не з метою критики сільської влади чи громади. Я розумію, що декому хочеться побачити "проблемні" сторони, вони звичайно як і у всіх селах є, але на мою думку, гордитися таким не варто (повірте над "проблемними" сторонами працює як сільська влада так і сільська громада (про що і я намагаюсь розповідати).
    Якщо виступаєте з критикою - варто представитись.

    ВідповістиВидалити